Gooi een Toyota Aristo, een dan nog uit te komen Mercedes E-klasse W212 uit 2009 , een dakkapel en een Cadillac CTS uit 2008 in de blender, en je krijgt als eindresultaat de Toyota Māku II Buritto als resultaat. Oftewel de Mark II Blit, de stationwagen van de reguliere sedan Mark II uit de X110 generatie.
Echt fraai is de Mark II Blit niet. Begrafenisondernemers zijn echter wel dol op de auto. Zonder aanpassingen kan de Mark II Blit ingezet worden bij uitvaarten. Voor de begrafenisondernemers met veel haast is er ook een 280 pk sterke 2.5 liter 6 in lijn met 1 turbo verkrijgbaar. In de Toyotakringen ook wel bekend als 1JZ-GTE.
Ondanks zijn begrafenislook en niet bijster mooie koplampen, achterlichten en dakkapel is de Mark II Blit wel een coole auto. Door zijn looks en 1JZ-GTE zal de Mark II Blit toch in de nabije toekomst uitgroeien tot cultheld en meer meer geziene gast op driftevenementen. Mark my words.