Wie in 1988 nog niet wilt wachten op de nieuwe Skyline R32, maar wel dwars wilt gaan op de bergwegen of circuits. Kan bij Nissan aankloppen voor de Cefiro. Met dezelfde 6 in lijn turbomotor genaamd RB20DET, achterwielaandrijving en 215 pk als de Skyline R32 GTST die in 1989 in de showrooms zal verschijnen.
De Cefiro is hoger en duurder gepositioneerd dan de Skyline. Automatisch hoogteverstelling van de koplampen, elektrische stoelen en automatisch dimmende binnenspiegel mag je 35 jaar geleden echt wel scharen onder luxe.
De Cefiro A31 deelt zijn platform met de Nissan Skyline R32, Nissan Leopard F32 en Nissan Laurel C33. Uiteraard kan je naast de RB20DET motor ook kiezen tussen motoren met minder vermogen. Zoals een RB24S en RB25DE. Maar waarom schrijven over motorblokken die je toch niet zal uitkiezen.
Helaas kan je de Cefiro niet meer oppikken voor een prikkie. De prijzen van de Cefiro A31 zijn net als de Skyline en Leopard de lucht ingeschoten, of ze zijn tegen een boom of muur aangedrift. De Cefiro A31 is naast de eerste ook de laatste Cefiro met achterwielaandrijving. Want zijn opvolger kennen wij in Nederland ook, maar dan met de naam Maxima.